2de graad

Studierichtingen
2D | Specifieke vorming bedrijfswetenschappen
2D | Specifieke vorming biotechnologische STEM-wetenschappen
2D | Specifieke vorming bouwwetenschappen
2D | Specifieke vorming technologische wetenschappen

3de graad

Studierichtingen
3D | Specifieke vorming bedrijfsondersteunende informaticawetenschappen
3D | Specifieke vorming biotechnologische en chemische STEM-wetenschappen
3D | Specifieke vorming bouw- en houtwetenschappen
3D | Specifieke vorming economie – wiskunde
3D | Specifieke vorming Grieks – wiskunde
3D | Specifieke vorming informatica- en communicatiewetenschappen
3D | Specifieke vorming Latijn – wiskunde
3D | Specifieke vorming mechatronica
3D | Specifieke vorming technologische wetenschappen en engineering
3D | Specifieke vorming wetenschappen – wiskunde

SV07.01
De leerlingen passen een gestructureerde programmeertaal toe om zelf ontworpen oplossingen voor concrete problemen te ontwikkelen.

Kennis | Controlestructuren
Kennis | Gebruik van softwarebibliotheken´╗┐

SV07.01
De leerlingen programmeren zelf ontworpen oplossingen voor concrete problemen.

Kennis | Algoritmen en datastructuren
Kennis | Algoritmische technieken
Kennis | Gebruik van softwarebibliotheken
Kennis | Gestructureerde programmeertaal
Kennis | Invoer van en uitvoer naar externe gegevensbronnen´╗┐

Studierichtingen
3D | Specifieke vorming bedrijfsondersteunende informaticawetenschappen
3D | Specifieke vorming economie – wiskunde
3D | Specifieke vorming Grieks – wiskunde
3D | Specifieke vorming informatica- en communicatiewetenschappen
3D | Specifieke vorming Latijn – wiskunde
3D | Specifieke vorming technologische wetenschappen en engineering
3D | Specifieke vorming wetenschappen – wiskunde

SV07.02
De leerlingen programmeren zelf ontworpen oplossingen voor wiskundige problemen

Kennis | Numerieke methodes

Studierichting
3DA | Specifieke vorming applicatie- en databeheer

ADB17
De leerlingen programmeren oplossingen voor concrete problemen.