2de graad
Studierichtingen
2D | Specifieke vorming bedrijfswetenschappen
2D | Specifieke vorming biotechnologische STEM-wetenschappen
2D | Specifieke vorming bouwwetenschappen
2D | Specifieke vorming technologische wetenschappen
3de graad
Studierichtingen
3D | Specifieke vorming bedrijfsondersteunende informaticawetenschappen
3D | Specifieke vorming biotechnologische en chemische STEM-wetenschappen
3D | Specifieke vorming bouw- en houtwetenschappen
3D | Specifieke vorming economie – wiskunde
3D | Specifieke vorming Grieks – wiskunde
3D | Specifieke vorming informatica- en communicatiewetenschappen
3D | Specifieke vorming Latijn – wiskunde
3D | Specifieke vorming mechatronica
3D | Specifieke vorming technologische wetenschappen en engineering
3D | Specifieke vorming wetenschappen – wiskunde
SV07.01
De leerlingen passen een gestructureerde programmeertaal toe om zelf ontworpen oplossingen voor concrete problemen te ontwikkelen.
Kennis | Controlestructuren
Kennis | Gebruik van softwarebibliotheken
SV07.01
De leerlingen programmeren zelf ontworpen oplossingen voor concrete problemen.
Kennis | Algoritmen en datastructuren
Kennis | Algoritmische technieken
Kennis | Gebruik van softwarebibliotheken
Kennis | Gestructureerde programmeertaal
Kennis | Invoer van en uitvoer naar externe gegevensbronnen
Studierichtingen
3D | Specifieke vorming bedrijfsondersteunende informaticawetenschappen
3D | Specifieke vorming economie – wiskunde
3D | Specifieke vorming Grieks – wiskunde
3D | Specifieke vorming informatica- en communicatiewetenschappen
3D | Specifieke vorming Latijn – wiskunde
3D | Specifieke vorming technologische wetenschappen en engineering
3D | Specifieke vorming wetenschappen – wiskunde
SV07.02
De leerlingen programmeren zelf ontworpen oplossingen voor wiskundige problemen
Kennis | Numerieke methodes
Studierichting
3DA | Specifieke vorming applicatie- en databeheer
ADB17
De leerlingen programmeren oplossingen voor concrete problemen.